کومیته‌کای وزن 60 کیلوگرم حاضر در لیگ جهانی هلند گفت: با کسب مدال طلا در لیگ جهانی کاراته وان هلند ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مهدی‌زاده در گفت‌وگو با فارس:
تا من هستم کسی به مدال طلای این وزن فکر نکند/ درخشش کاراته ایران را به دنیا نشان دادم

کومیته‌کای وزن 60 کیلوگرم حاضر در لیگ جهانی هلند گفت: با کسب مدال طلا در لیگ جهانی کاراته وان هلند به همه حریفانم ثابت کردم تا زمانی که من هستم کسی به مدال طلای این وزن فکر نکند.

خبرگزاری فارس: تا من هستم کسی به مدال طلای این وزن فکر نکند/ درخشش کاراته ایران را به دنیا نشان دادم

، مرحله دوم از لیگ جهانی کاراته به میزبانی هلند و در شهر آلمره با حضور نمایندگان 47 کشور در حال پیگیری است. تیم منتخب کاراته ایران نیز با ترکیب امیر مهدی‌زاده در وزن - 60 کیلوگرم و سامان حیدری در وزن +84 کیلوگرم و با هدایت بابک گودرزی در این پیکارها شرکت کرده است که مهدی زاده روز گذشته (شنبه) با شکست حریفان خود به مدال طلای این مسابقات رسید.

امیر مهدی زاده  در مورد حضور در مسابقات لیگ جهانی هلند، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توانستم در مسابقات لیگ جهانی هلند حضور داشته باشم، کسب مدال طلا در این رقابت‌ها خیلی با ارزش است و این مسابقات تقریبا یک دیدار جهانی محسوب می‌شود، چرا که تنها 20 درصد بهترین‌ها در این مسابقات حضور نداشتند، در غیر این صورت همه بهترین‌های جهان برای محک خوردن وارد تاتامی هلند شدند. در مجموع همیشه دوست دارم در بالاترین سطح مسابقات خودم رو محک بزنم و این رقابت هم چیزی از مسابقات جهانی کم نداشت.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا با این آمادگی قول کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را می‌دهی یا خیر، گفت: من قول کسب دو مدال طلا در هر دو رقابتی که قرار است سال آینده برگزار شود را می‌دهم و تا زمانی که مهدی زاده در این وزن حضور دارد در دنیا نباید کسی به مدال طلا فکر کند.

مهدی‌زاده در ادامه گفت: با کسب مدال طلای لیگ جهانی پس از دوران مصدومیتی که داشتم به همه حریفانم نشان دادم که مدال طلای مسابقات جهانی آلمان برای من است. به کمک خدا می‌خواهم همه تلاشم را کنم تا سال آینده دومین مدال طلای جهان را کسب کنم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7